برای مشاهده لیست علاقه مندی ها وارد شوید!

مشاهده محصولات فروشگاه

درباره نرم افزار SYSMAC STUDIO شرکت Omron

فنی مهندسی آروین نوین کنترل - بهترین خدمات اتوماسیون صنعتی -PLC و ابزاردقیق

نرم افزار شرکت امرون با نام Sysmac Studio

نرم افزار Sysmac Studio امرون | محیط یکپارچه واقعی

جهت تهیه نسخه اصلی این نرم افزار از اینجا اقدام نمایید.

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron ترکیبی از پیکر بندی، برنامه نویسی، شبیه سازی و نظارت در یک رابط کاربری ساده است. این ابزار نرم افزاری پیشرفته تنها نرم افزاری است که برای کنترل اتوماتیک دستگاه سری NJ مورد نیاز است، که منطق، حرکت و دید را در یک پلت فرم به ارمغان می آورد.

سری محصولات سخت افزاری اصلی در داخل IDE عبارتند از:

  • کنترلر های سری NJ / NX
  • HMI اچ ام آی سری NA
  • سری I/O – NX و ایمنی
  • سرو سری G5
  • اینورتر MX2 Series و RX
  • سیستم ویژن و سنسور FHM و FQM
  • اجزای شبکه GX
  • سنسورهای E3 N-Smart
  • سنسورهای اندازه گیری سری ZW

از دیگر خدمات نرم افزار Sysmac Studio امرن می توان به طراحی HMI و پیکر بندی شبکه اطلاعات گسترش یافته نیز در مجموعه نرم افزار اشاره کرد. یک نرم افزار برای کنترل و پیکر بندی کل ماشین با یک اتصال واحد به شما قدرت و کارایی را برای توسعه و ایجاد می دهد.

یک نرم افزار متن باز

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron

اجرای نسخه تیم نرم افزار Sysmac Studio امرن شامل یک سیستم کنترل نسخه توزیع در رابط کاربری غنی پلت فرم است.

این امکان اجازه می دهد که چندین کاربر بصورت مشترک روی یک پروژه کار کنند.شرکت امرن  Omronگیت را انتخاب کرده است که محبوب ترین سیستم متن باز کنترل توزیع شده است و به تیم های توسعه اجازه می دهد تا هر یک از مخازن وب را بر اساس Git انتخاب کنند.

سیستم کنترل نسخه اجازه می دهد تا مهندسین بر روی نسخه محلی یک پروژه با کنترل کامل بر کد منبع پروژه کار کنند. سپس تغییرات و اصلاحات ساخته شده به کد در نسخه محلی می تواند با یک سرور از راه دور ادغام شود، بنابراین دیگر تیم ها می توانند به کد دسترسی داشته باشند.

استانداردهای نرم افزار Sysmac Studio

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron

مطابق با استانداردهای آشنا

نرم افزار Sysmac Studio امرن به طور کامل با استانداردهای باز IEC 61131-3 سازگار است. محیط برنامه نویسی مبتنی بر لدر دیاگرام (ladder diagram)، زبان برنامه نویسی متن ساختاری و واحدهای سازمان برنامه که شامل برنامه ها، توابع و بلوک های عملکرد هستند، فراهم می کند. علاوه بر این، دستورالعمل های کنترل حرکت که بر اساس استانداردهای PLCopen و مجموعه دستورالعمل هایی که به دنبال قوانین IEC هستند، گنجانده شده است. ارائه یک محیط برنامه نویسی آشنا تقریبا منحنی یادگیری را برای یک نرم افزار جدید امکان پذیر می کند.

متغیرها در نرم افزار Sysmac Studio امرن

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron

برنامه نویسی با متغیرها

نیازی به یادگیری نقشه حافظه داخلی سری NJ وجود ندارد. نرم افزار Sysmac Studio امرن به طور خودکار حافظه را در واحد CPU به متغیرهایی که شما ایجاد می کنید مبذول می کند.این باعث سرعت بخشیدن به توسعه و کاهش خطاهای برنامه می شود. این همچنین نیاز به انتظار برای تعریف آدرس حافظه برای سخت افزار قبل از شروع توسعه نرم افزار را از بین می برد. سخت افزار و نرم افزار را می توان به صورت مستقل و به صورت موازی توسعه داد.

نرم افزار Sysmac Studio آسان است

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron

نرم افزار Sysmac Studio امرن چندین محدودیت در روش های طراحی ایجاد می کند تا شما بتوانید کار طراحی را از هر بخش از سیستم آغاز کنید. مفهوم طراحی ویژگی های آسان برای درک عملیات عملی با راهنما های مناسب است که در جریان کار دخالت نمی کند. این عملیات کاربر پسند برای کار طراحی انعطاف پذیر است که در آن حتی اشتباهات در تنظیم ها و روش ها می تواند بلافاصله اصلاح شود و یا تا زمانیکه پروژه نهایی نگردد تا زمانی که منجر به حوادث جدی شود نداشته باشد.

عیب یابی

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron توابع کامل برای کنترل اشکال زدایی توالی، مانند تغییر ارزش های فعلی و تغییر برنامه های آنلاین را فراهم می کند. همچنین توابع اشکال زدایی با شبیه سازی کنترل حرکت، مانند نمایش نتایج در 2D یا 3D و نمایش آثار در دستگاه های مجازی را فراهم می کند. ابزار جدید شبیه سازی 3D یک برنامه نویس را قادر می سازد تا جنبش فیزیکی و توالی دستگاه را ببیند که نتیجه مستقیم کد و پیکر بندی است که آنها برای پیاده سازی انتخاب می کنند.

نرم افزار Sysmac Studio امرن Omron

برای شبیه سازی دقیق موشن کنترل، Sysmac Studio دستورالعمل هایی برای ایجاد سیگنال های خارجی مجازی مانند لیمیت سوییچ مثبت / منفی، سیگنال نزدیکی خانه، سوئیچ خارجی و سیگنال ورودی متوقف می کند. دستورالعمل آلارم را نیز می توان اجرا کرد و برنامه ریز را با برنامه های تست بازیابی خطای اضافی ارائه کرد. ویژگی ردیابی داده نیز سطح بالایی از جزئیات را ارائه می دهد و نمودار گرافیکی زمانی را به صورت موازی با نشانگرهای دو بعدی یا 3D نشان می دهد.

نتایج شبیه سازی در یک فایل ردیابی داده ها ثبت می شود، که امکان بررسی دقیق تر عملکرد را برای تضمین عملکرد مناسب فراهم می کند. ترکیب شبیه سازی حرکت 3D با شبیه ساز پردازنده، برنامه های کاربردی را برای ارزیابی توالی صحیح، کنترل مسیر بهینه، حداقل زمان اجرا و دیگر عملیات های حیاتی، به برنامه های کاربردی می دهد. در نتیجه، شکاف بین مفهوم ماشین و عملیات به طور چشمگیری کاهش می یابد.

امنیت نرم افزار Sysmac Studio امرن

قابلیت های پیشرفته برای محافظت از سرمایه گذاری و ایمن کردن دستگاه در Sysmac Studio است. جلوگیری از اتصالات نادرست، بهره برداری و سرقت دارایی ها برای پروژه های بزرگ و کوچک اهمیت دارد. امکانات مانند تأیید نام کنترل کننده و شناسه سریال، حقوق دسترسی مدیر و محافظ نوشتن کنترل کننده محافظت از دستگاه شما را در حالی که احراز هویت اجرای برنامه کاربر و حفاظت از رمز عبور فایل های پروژه از ویژگی توسعه فکری خود محافظت می کند. با رمز عبور امنیتی 32 رقمی ، سیستم شما همیشه امن است.

کنترل وظایف

یک تابع از سری کنترل سری NJ و Sysmac Studio، مدیریت وظیفه تضمین می کند که سیستم کنترل شما دقیقا همانطور که برنامه ریزی شده عمل می کند. سیستم وظیفه مورد استفاده توسط کنترل NJ-Series استفاده می شود برای اختصاص دادن یک شرط اعدام و اجرای سفارش به یک سری از فرآیندهای مانند I / O طراوت و اجرای برنامه کاربر. این سطح کنترل جدید اجازه می دهد یک برنامه نویسی را انتخاب کنید که چگونه CPU در طول زمان اجرا عمل می کند تا تضمین عملکرد ثابت را برای عمر دستگاه فراهم کند. Sysmac استودیو تنظیمات ساده و روشن را برای تنظیمات کار خود و همچنین ابزارهای ارزیابی عملکرد قدرتمند فراهم می کند.

گزینه های معتبر برای انتخاب وظیفه نشان داده می شود و کاربر را به یک پیکربندی مناسب هدایت می کند. هنگامی که یک پیکربندی انتخاب شده است، زمان بندی برنامه را می توان برای اطمینان از عملکرد بهینه اطمینان داد. مانیتور Time Execution Task را می توان با Simulator برای نمایش زمان اجرا قبل از دانلود به کنترل فیزیکی مورد استفاده قرار داد. این ابزارهای نرم افزاری جدید اجازه می دهد تا کاربر قبل از اجرای پیش بینی عملکرد دستگاه را بجای پاسخ دادن به رفتار غیر منتظره در هنگام راه اندازی انجام دهد.

از کاربرد های نرم افزار omron می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نرم افزار پی ال سی PLC امرن

نرم افزار PLC پی ال سی CJ2H

نرم افزار PLC پی ال سی CJ2M

نرم افزار PLC پی ال سی  CP1H

نرم افزار PLC پی ال سی  CP1L

نرم افزار PLC پی ال سی  CP1E

نرم افزار PLC پی ال سی  CS1D

نرم افزار اچ ام آی HMI امرن

نرم افزار HMI اچ ام آی NA series

نرم افزار HMI اچ ام آی NS series

نرم افزار HMI اچ ام آی NS5

نرم افزار HMI اچ ام آی NB series

نرم افزار HMI اچ ام آی NYP

نرم افزار HMI اچ ام آی NT2S

نرم افزار کنترلر دما امرن

نرم افزار کنترلر دما E5CSV

نرم افزار کنترلر دما E5CB

نرم افزار کنترلر دما E5-C

نرم افزار کنترلر دما E5-C-T

نرم افزار کنترلر دما E5C-NH

نرم افزار کنترلر دما E5-D

نرم افزار کنترلر دما E5-R

نرم افزار اینورتر امرن

نرم افزار اینورتر Q2A

نرم افزار اینورتر RX

نرم افزار اینورتر MX2

نرم افزار اینورتر LX

نرم افزار اینورتر SX

نرم افزار شبکه امرن

نرم افزار سرو درایو امرن

نرم افزار سرو موتور امرن

نرم افزار سرو Accurax G5

نرم افزار سرو 1S

نرم افزار سرو SIGMA-5

و همه ی محصولات امرن OMRON که قابلیت کنترل و برنامه ریزی از طریق کامپیوتر را دارا هستند.

فرهاد ترابی

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
10